Priser:

Alle prisene i Frøken Holm`s nettbutikk er oppgitt i NOK og inkluderer merverdiavgift. Frakt tilkommer.

Opplysninger i nettbutikken:

Vi tar forbehold om prisendringer. Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt får ikke tilbakevirkende kraft. Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at trykkfeil i tekst, priser og bilder kan forekomme.

Bestilling:

Når vi har mottatt bestillingen din, sender vi deg en ordrebekreftelse. Vi anbefaler at du kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen i forhold til antall, varetype, pris osv. Skulle du oppdage noe som ikke stemmer, ber vi deg om å ta kontakt med oss på post@elisabethholm.com så snart som mulig.

Leveranse:

Vi leverer med fast pris på frakt. Sendinger gjøres med posten til kr. 69,-  Som kunde er du selv ansvarlig for å oppgi gyldig og korrekt leveringsadresse samt telefonnummer. Må vi sende ut varer på nytt til deg på grunn av feil i adresse, påløper et ekstra fraktgebyr på kr. 79.

Leveringstid:

Vi sender ut varene så raskt vi kan, og senest tre virkedager etter bestilling. Vanligvis er pakken allerede på vei dagen etter bestilling. Leveringstid vil normalt være 2-5 virkedager fra du får epost om at pakken er sendt. Dersom en pakke skulle bli forsinket i posten og du ikke har mottatt den innen 14 dager, ta kontakt med oss. Vi sender foreløpig kun til adresser på fastlandet. Kjøper har ansvar for at korrekt adresse er oppgitt ved bestilling. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på utleveringsstedet blir den sendt i retur til oss. Om den skal sendes på nytt, blir kunden belastet for frakten. Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgt uten at dette kommer frem i nettbutikken, og at det kan være forsinkelser fra leverandører som går ut over oppgitt leveringstid.

Betaling:

Frøken Holm har to betalingsalternativer: Betaling via PayPal eller Bambora.  Vi godtar VISA og MasterCard, og samarbeider med en autorisert betalingsformidler, Bambora, som kontrollerer at kortet er gyldig for kjøp direkte mot din bank. Ingen ekstra betalingsavgifter tilkommer.

Reklamasjon/retur av produkter:

Siden Frøken Holm er et parfymeri på nett, har du 14 dagers angrerett. Dette innebærer at du har 14 dager fra du mottar varene til å returnere disse til Frøken Holm hvis du vil benytte deg av angreretten. Du må da bruke angrerettsskjemaet som blir sendt via epost sammen med bestillingsbekreftelsen. Ønsker du å returnere varer, ber vi deg om å kontakte oss på post@elisabethholm.com. Du betaler selv porto for retur. Når returen er mottatt vil vi refundere deg beløpet du har betalt for produktene innen 14 dager. Det er ditt ansvar som kunde å pakke produktene som skal returneres forsvarlig, slik at de kommer fram til oss i god behold. Merk at produkters eventuell forsegling ikke må brytes. Produktet må heller ikke være brukt/testet.

Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema skriftlig enten på papir eller via e-mail utvides angrefristen med tre måneder.

Dersom det foreligger en mangel ved en vare, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den gi oss skriftlig melding om at du vil påberope deg reklamasjon. Vi vil deretter gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre.

Tilbakebetaling:

Tilbakebetaling skjer vanligvis 1-3 dager etter vi har registrert returen. Om du har betalt med kredittkort vil pengene automatisk settes tilbake på samme konto.

Personopplysninger:

Vi tar personvern på alvor, og gjør vårt ytterste for å holde personopplysningene dine trygge hos oss i tråd med bestemmelsene i personopplysningsloven.

Kortinformasjon:

Når du betaler med kort hos Frøken Holm blir betalingen behandlet av Bambora, som er en sikker elektronisk betalingsløsning. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapets regelverk.

Aldersgrense:

Er du mindreårig må avtale godkjennes av foresatte. Kredittkjøp kan kun gjennomføres med personer over 18 år.

Angrerettskjema:

Last ned angrerettskjema her